Trobada dels alumnes d’acollida

Benvolgudes famílies

La setmana passada els nostres alumnes d’acollida en companyia de la seva mestra, la Fina Masnou i l’integrador a Social, l’Anna Arcas, van realitzar una trobada molt especial amb els seus pares a la nostra escola.

Els nens i nenes van explicar amb tot detall, fets de Malgrat perquè així ho coneguin bé: els gegants, els diables, les mines de Can Palomeres, l’entrevista amb l’alcaldessa, la visita als bombers i moltes més coses. En acabar un dels alumnes va explicar als pares qui va ser en Marià Cubí.

Tots els nens que van participar es van preparar amb ajuda d’un power point la seva exposició. Ho van fer genial!!!

Gràcies a tots i totes per vostre esforç!!

L’Escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *