Proves Cangur 2018

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 15 de març  es van duur a terme les proves Cangur 2018 amb els alumnes de 5è i 6è de la nostra Escola.

Es tracta d’una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

Aquest s’organitza en més de 30 països. El concurs consisteix en 30 preguntes de lògica i càlcul que pretenen despertar l’ interès de l’alumnat i permeten aproximar-se a les matemàtiques d’una manera més divertida. Com a novetat d’aquesta edició els alumnes de 5è han estat els més petits en participar, ja que el concurs s’estén fins a 4t d’ESO.

La nostra escola a més de participar ha obtingut uns EXCEL.LENTS RESULTATS!!

Fins i tot un dels nostres alumnes de 5è, en Dario Pons ha quedat en la 30a posició de tot Catalunya!

Felicitats DARIO!!! i felicitats a tots els nens i nens de Cicle Superior per la seva participació.

L’Escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *