PROJECTE “L’UNIVERS” -4t

“L’Univers” ha estat el projecte que ha treballat l’alumnat de 4t A i B durant el segon trimestre en l’àrea de Coneixement del Medi a través d’una Situació d’aprenentatge que han plantejat els mateixos alumnes.

El projecte ens ha permès realitzar tasques multidisciplinars de les àrees de medi, llengua i plàstica, amb un important treball en l’àmbit digital.

L’objectiu d’aquest projecte és dotar els nens i nenes de les eines i recursos necessaris per anar adquirint un major coneixement del món en el que viuen. El treball s’ha anat desenvolupant amb treballs pràctics d’investigació, manipulació, xerrades informatives i utilitzant l’experimentació formulant hipòtesis a través del mètode científic.

Durant tot el projecte cada infant ha anat dissenyant i elaborant un lapbook amb la informació més rellevant que ha après durant el treball. Cal destacar que tots els lapbooks són personals i diferents els uns dels altres, doncs l’alumnat ha tingut llibertat total a l’hora de fer el disseny.

A continuació podeu veure un recull d’alguns moments del projecte.

Universo