ESTRENEM EL BICIBÚS

L’Escola Joan Maragall ha estat la primera del Ripollès i del Pirineu en organitzar un bicibús. L’estrena ha coincidit amb el Dia de la Terra, una jornada on s’havia fet una crida mundial a anar de manera organitzada en bicicleta fins als centres escolars.

S’espera que cada divendres el nombre d’infants participants vagi augmentant i no es descarta afegir alguna nova línia. Tanmateix, s’ha assolit el primer objectiu de superar el 8%, la xifra de desplaçaments en bicicleta que la Generalitat fixa per al 2025.

El bicibús és una iniciativa de l’AFA de l’Escola Joan Maragall de Ripoll, amb la coordinació de l’entitat Canvis en Cadena i el suport de l’Ajuntament de Ripoll i l’Associació Leader Ripollès Ges Bisaura. Ha estat possible gràcies a les famílies i els infants participants, als motors voluntaris que han acompanyat la mainada, als tècnics de les entitats i administracions col·laboradores, així com la direcció de l’escola.

L’AFA de l’Escola Joan Maragall espera que en les properes setmanes i mesos moltes més famílies hi participin així com la resta d’escoles de Ripoll i de la comarca.

Arnau Urgell i Vidal
@arnauurgell

GALERIA D’IMATGES (cliqueu aquí)

VÍDEOS DEL RECORREGUT: