AUDICIÓ MUSICAL: CICLE SUPERIOR

Avui tot l’alumnat de cicle superior hem anat a veure i escoltar “el concerto a Tempo d’Umore”.

Al teatre Comtal hem gaudit d’un espectacle gestual humorístic i musical únic. Ens ho hem passat molt bé.

Orthemis, la Nova Orquestra de Cambra de l’Empordà, suma un nou premi internacional dels Grans infants 8 Big Kids Festival) de Moscou ha otorgat a la formació empordanesa el Premi especial Elecció dels Pares per l’espectacle DESCONCERTO.
Aquest espectacle també ha estat nominat a la categoria de Millor espectacle de música teatralitzada. Una fusió de música clàssica amb una posada en escena moderna, que combina el dinamisme del teatre gestual amb el rigor dels grans compositors de la història de la música.