L’HORT DE L’ESCOLA

Aquest curs hem treballat a l’hort des del marc dels espais de grans i el treball pel col·lectiu de 3r.

L’hort és un ecosistema, un sistema natural que està format per un conjunt d’éssers vius (plantes i animals) i el medi físic on es relacionen. I amb els infants hem creat aquest ecosistema, hem preparat el terreny, hem remenat la terra i l’hem oxigenat, hem fet els cavallons, hem plantat hortalisses, cada una a la seva època i també plantes acompanyants i útils al voltant de l’hort. Per altra banda, hem ajudat en el seu procés de creixement, regant i traient les males herbes. També hem construït un hotel d’insectes i hem finalitzat el compostador, que hem anat omplint amb la matèria orgànica que hem generat a l’escola.

Aquí teniu un recull del nostre treball

L’HORT DE L’ESCOLA