PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

MATÍ A L’SKATEPARK

Dijous dia 4 de febrer, la classe de 6è Els Encantats vam anar a l’skatepark de Molins a celebrar els aniversaris del mes de març. Cada alumne portava el que li semblava millor per anar a l’skatepark: patins de quatre rodes, en linea, patinet, scooter…… Llegeix més»

SORTIDA A LA NEU

El dimarts 16 de febrer els nens i nenes de sisè vam anar a la neu, a esquiar o a fer raquetes (encara que tots vam fer esquís).
Quan vam arribar a l’escola a les 7:25 a.m estàvem molt adormits, però a l’autocar ens vam animar… Llegeix més»

OBJECTES PERDUTS

Aquest espai s’ha creat amb la finalitat d’ajudar a les famílies amb la cerca d’aquells objectes o peces de roba que es perden a l’escola.
En aquests moments hi trobareu  peces fins i tot del darrer curs.
Cal tenir en compte que les fotografies s’aniran renovant mes… Llegeix més»

FEM MÀSCARES DE GUIX

Hola, som els nens i nenes de 6è els Encantats,
Aquests dies hem estat fent màscares, no podrem fer la rua però sí podem fer que es noti que és Carnaval!
Vam començar el dia 4 de febrer i el procés va ser el següent: ens vam… Llegeix més»