Projecte Preparem una sortida

Aquest any ja marxem i, com tots els infants que han fet sisè a l’escola, hem hagut de preparar la nostra sortida de final de curs. Aquest projecte consisteix a marcar-nos un objectiu comú i organitzar-nos per a fer campanyes econòmiques per guanyar els suficients diners.
Tot va començar quan la Patrícia ens va informar que havíem de començar a treballar per aconseguir els diners per poder marxar. Aquell dia ens va explicar com escollir la proposta, quines eren les normes a tenir en compte a l’hora de decidir. Així doncs, vam fer grups, cada grup va pensar una proposta i, després de molt parlar, reflexionar i votar, la proposta guanyadora va ser anar a una casa de colònies a Tordera amb piscina. Les activitats que faríem serien: Bubble futbol, anar a un salting i, el segon dia, anar al parc aquàtic de Water World.
Per organitzar-nos millor vam fer petites comissions:
Tastets culturals, es va encarregar d’organitzar una estona de música, teatre o contes a la biblioteca els divendres, on l’entrada era taquilla inversa al final de les actuacions.
Berenars, van organitzar els grups i logística dels divendres perquè entre tots i totes preparéssim berenar per vendre als altres infants de l’escola.
Fira de la candelera, van pensar què podíem vendre per la fira, i també d’organitzar els tallers per fer el material i els torns de venda.
Bock’n’roll, va ocupar-se de dissenyar i gestionar el nostre bock’n’roll que, finalment, s’ha venut als infants, famílies i mestres.
Sorteig, van realitzar un sorteig de Sant Jordi, gestionant els tiquets, els premis, i fent l’acte final.
– Sortida, ha acompanyat aquest projecte gestionant la sortida en si, les reserves, els horaris, tot el que ens ha fet falta per tenir-ho tot controlat el dia de marxar.
Tresoreria, han treballat conjuntament amb l’Oriol, per anar estant al dia de les entrades i sortides de diners, per portar un control sobre els diners que havíem d’aconseguir.
Finalment, vam aconseguir els diners necessaris i una mica més. Amb el que ens ha sobrat, hem decidit guardar-ne una part com a reserva pel dia de la sortida, també per comprar-nos uns gelats al parc aquàtic i, amb la resta, farem una donació a Open Arms.
Aquest projecte ens ha donat nous aprenentatges i ens ho hem passat molt bé, a més, hem pogut gaudir del producte final!
Infants de sisè.