4t – Racons de matemàtiques

A 4t reforcem les multiplicacions a través dels jocs cooperatius. Una forma diferent de repassar, aprendre i gaudir al mateix temps. També ens autoavaluem i avaluem l’activitat.

2B – Seguim coneixent el barri

El grup de Frisbees de 2n hem fet una ruta pel barri de la Sagrera. La Dolors Barbany, veïna del barri, mestra jubilada i estimada per gran part dels alumnes per la seva etapa en la direcció de l’Escola Bressol municipal l’Alzina, on van coincidir amb ella, ens ha explicat com era el barri fa molts anys. Sabíeu que hi havia moltes botigues? Hem après un munt de coses! Moltes gràcies, Dolors!

P3 – “Sopa de Carbassa”

A P3 hem explicat el conte “Sopa de carbassa” i després hem experimentat amb carbasses de diferents tipus!
Ens ho hem passat pipa i feien una oloreta!!!

2n – Racons de llengua amb materials

Els nens i nenes de la classe dels taurons hem fet racons de llengua amb diferents materials. Comencem a despertar l’interès per les lletres i els seus sons! Comença l’aventura del procés de lectoescriptura.

1A a la biblioteca del poble

El dijous passat la Belén i l’Olga de la biblioteca del poble ens van obrir les portes al meravellós món dels llibres. Les cuineres i els cuiners de la Sagrera vam passar un matí fantàstic.

Els Cavallets de mar a la biblioteca

Avui els cavallets de mar hem visitat la biblioteca Joan Ruiz i Calonja del nostre poble! Ens han explicat moltes coses i hem mirat contes! Que emocionant❤📚

P5 – Selva aventura

El passat dimarts els alumnes de P5 vam anar a la Selva de l’Aventura a caminar descalços. Quina sensació als peus!!!

2n – Construïm frases a expressió escrita

Els infants de 2n fem expressió escrita a partir de la construcció de frases. Escrivim respectant la pauta i fent molt bona lletra! Aquí podeu veure diferents mostres de les grafies d’aquests grans escriptors! Les tutores n’estem molt orgulloses!!!