Reunió de delegats/es 16/11/16

El passat dimecres a l’escola es va celebrar la primera reunió de delegats/es d’aquest curs. El tema d’aquesta reunió va girar al voltant de la celebració del 10è aniversari de l’escola.
Van sortir moltes propostes interessants i valorarem portar-ne a terme algunes juntament amb algunes de les seleccionades… Llegeix més»

10 anys d’escola

Estimades famílies,
com sabeu, aquest any estem de celebració perquè la nostra escola fa 10 anys!
Ahir vam començar a celebrar-ho fent l’acte d’inauguració en el qual es va realitzar una cercavila per dins de l’escola amenitzada pels alumnes des sisè i els seus instruments. Aquesta alegria… Llegeix més»

Reunions de nivell curs 2016-2017

Educació Infantil: dilluns  26
Cicle Superior: dimarts 27
Cicle Inicial: dimecres 28
Cicle Mitjà : dilluns 3
Totes les reunions es faran a les 5 de la tarda, començaran al menjador i es continuaran a les aules.
CONFIRMEU LA VOSTRA ASSISTÈNCIA

Certamen de lectura en veu alta

Un any més la nostra escola hi hem participat!
A Cicle Mitjà, grumets vermells, ens ha representat la Imma Pallarès Brustenga de 4t A.
A Cicle Superior, grumets verds, ens ha representat l’Ayrton Gómez Pérez-Galdós de 6è A. L’Ayrton ha passat a la semifinal (11 de… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

pancarta

Durant la xerrada informativa a les famílies a les 10.15, els nens i nenes podran estar amb els mestres fent diferents tallers: maquillatge, titelles, jocs… És molt important que vinguin per tal de tenir un primer contacte amb l’escola.

Us convidem a passar una bona estona amb nosaltres.

Us hi esperem!

Consignes del Rei Carnestoltes

El dimarts mitjons o escalfadors per fora hauràs de portar si ben abrigat vols anar.

El dimecres si als teus pares/mares et vols assemblar la seva la seva roba t’has de posar.

El dijous La cara t’hauràs de pintar si vols impressionar.

I el divendres la disfressa hauràs de portar.