Infantil – Ambients de treball

Els nens i nenes de P3 s’han incorporat als ambients de treball que realitzem dues tardes a la setmana. L’alumnat del cicle de petits es barreja per gaudir de diferents ambients d’aprenentatge on un dels objectius principals es millorar l’expressió oral a través de diferents activitats vivencials.

Donació revista Ronçana

El dimecres 21 de novembre membres de l’equip e la revista Ronçana van venir a l’escola a fer una donació d’una col·lecció sencera d’aquesta publicació. Més de 300 publicacions des del primer número de l’any 1968 fins a l’últim d’aquest any 2018. 50 anys d’història… Llegeix més»

Concurs de punts de llibre

Aquí teniu els guanyadors del concurs de punts de llibre de la Biblioteca JR Calonja:
Premis individuals:

• 1a categoria infantil 1:
    • Jaume Pastor
    • Toni Casanovas
    • Claudia Valls

• 2a categoria infantil 2:
    • Alan Garcia
    • Rosa Burns

• Menció especial de la categoria juvinal:
    • Sebastià Artigas

Premis classe:

• P4 B

Tots els punts feien molt de… Llegeix més»

Portes obertes!

No vas poder venir a la jornada de portes obertes? Vas venir a la jornada de portes obertes però vols veure l’escola en funcionament?

Vine aquest divendres i passeja per l’escola. L’Equip Directiu t’acompanyarà!

T’esperem!

Portes obertes 3 de març

JORNADA DE PORTES OBERTES dissabte 3 de març.
A les 10.00 obrirem les portes, podreu portar els vostres fills/es als tallers que tindrem preparats amb mestres de l’escola i a les 10.15 aproximadament farem la reunió informativa.
Un cop acabada us podreu passejar per l’escola lliurement… Llegeix més»