A nivell informal hi ha un contacte a la porta de l’aula entre docent-família ja que és el punt de recollida diari. També es dona una relació fluida mitjançant el Mail de l’escola on família i escola poden compartir comentaris.
A nivell formal es dona una entrevista d’inici de curs grupal amb totes les famílies, i una entrevista individual amb cada família per tal de parlar sobre el rendiment més acadèmic de cada infant. Totes les famílies poden demanar a banda, alguna reunió més de seguiment en cas que ho creguin necessari.
Pels infants que es queden al menjador escolar hi ha una agenda on les monitores responsables del grup apunten, diàriament, com han dinat els/les nens/es i si hi ha alguna incidència puntual.
A partir de primer de primària s’introdueix l’agenda.
D’altra part les famílies estan convidades a fer activitats voluntàries a l’aula per reforçar algun concepte treballat a l’aula o poder proposar alguna manualitat. A més a més, l’escola organitza dies especials com el de la llengua materna, entre d’altres, on les famílies organitzen, juntament amb l’equip de mestres, tallers per explicar als infants coses sobre els seus països d’origen.
Totes les festes de l’escola són obertes als familiars. Per tal de fomentar aquesta relació s’organitza un sopar de germanor anual on, fora de l’horari escolar, es comparteix un sopar multitudinari a la pista de l’escola amb animació.


