Primer dia d’escola
Avui és un dia especial!
Un dia de retrobament, cares noves, noves il·lusions i nous reptes per aconseguir.
Bon inici se curs!
Us deixem un vídeo amb imatges d’avui. Entreu a l’article per veure’l 😉
Avui és un dia especial!
Un dia de retrobament, cares noves, noves il·lusions i nous reptes per aconseguir.
Bon inici se curs!
Us deixem un vídeo amb imatges d’avui. Entreu a l’article per veure’l 😉

El passat dimecres 12 de juny vam celebrar el dia de portes obertes on el nostre alumnat va poder exposar els treballs realitzats durant el tercer trimestre i durant la setmana del mar.
També es va posar una capsa on les famílies podien ressaltar dos aspectes positius de… Llegeix més»

El passat dimarts 4 de juny l’alumnat de primària va participar en una jornada de neteja de la nostra platja organitzada per l’Ajuntament amb el nom de “Apadrina el teu entorn”.
Prèvia explicació dels organitzadors i repartiment de guants de protecció vam anar passejant estratègicament per… Llegeix més»
Aquest trimestre des del grup de treball d’Educació Física, amb el suport de la Ciutat Esportiva, l’Ajuntament i el Servei Educatiu de la Selva II, s’han portat a terme diverses jornades lúdiques a la Ciutat Esportiva.
El 22 de febrer es va celebrar la trobada per… Llegeix més»

DIA DE LA PAU
Benvolgudes famílies!
Dimarts 30 de gener a la tarda hem celebrat el dia de la Pau i la No Violència a l’escola (DENIP) realitzant un acte simbòlic amb el lema:
“Que la nostra flama de la Pau no s’apagui mai”
A les 15:15h ens hem… Llegeix més»
Els dies 18 i 19 de desembre vam concloure el primer trimestre amb un concert que van realitzar tots els nens i nenes de l’escola.
Sota el lema “Per Tots Sants, castanyes. Per Nadal, torrons. I tot l’any… cançons” cada grup va preparar la seva actuació… Llegeix més»
Avui hem celebrat la Castanyada!
Al matí hem realitzat diverses manualitats en els agrupaments d’agermanament per ambientar la nostra escola amb decoracions de la tardor.
Després del patí hem confeccionat (des de 3r a 6è) les nostres paperines per estar preparats per rebre les castanyes.
Els nens i… Llegeix més»
Les primeres setmanes de setembre hem dedicat les tardes a fer activitats més lúdiques, com jocs de taula i activitats més artístiques per decorar els passadissos.
Avui és el primer dia d’escola després de les vacances d’estiu.
Un dia amb nervis inicials, cares noves, moltes informacions, retrobaments i il·lusions per veure quines aventures i aprenentatges ens prepara el nou curs.
Recull d’imatges:
Bon inici de curs!
Aquest trimestre a Primària ens hem centrat en l’expressió corporal i la dansa, i també hem practicat jocs tradicionals al cicle mitjà i jocs més preesportius als cursos superiors.
A més a més, a cinquè hem acabat Vela gaudint d’un matí de multiesports aquàtics (Kayak, Paddle Surf gegant i Vela) i després hem rebut un certificat per la realització del curs. El temps i l’estat de la mar ens van acompanyar en aquell dia. Va ser fantàstic!
Amb l’alumnat de sisè vam visitar La Ciutat Esportiva, on ens vam reunir amb altres escoles i vam conèixer de primera mà els esports que es poden realitzar a Blanes amb un tastet de les diferents entitats, a part de poder participar d’una xerrada d’en Raúl Sánchez, protagonista del documental “26 d’abril”.
I amb cinquè vam participar de la jornada a la platja Mulla’t per l’esport organitzada pel GTEF practicant diferents esports i jocs a la platja. Les activitats van ser un èxit i vam gaudir remullant-nos per atenuar la calor.
Us deixem un recull d’imatges perquè veieu què bé ens ho hem passat!!