Menjador escolar

La missió de SERHS Food Educa és continuar millorant per oferir béns i serveis a través d’una gestió acurada, amb un “know how” propi, cercant la participació activa i el treball en equip, procurant la creació de prosperitat i la generació de benestar per a totes les persones vinculades al grup.

La visió de SERHS food Educa és ser un referent en el nostre sector com a empresa catalana que actua sobre principis humans i amb criteris de qualitat, servei i eficàcia.

Però per aconseguir tots aquest objetius és molt important la col.laboració i treball en equip del centre desde la  direcció, el personal docent  i dels pares i mares dels alumnes.

La comunicació amb les famílies ha de ser fluïda i constant ajudant nos a seguir i millorar la feina feta al menjador. Cada final de trimestre fem arribar a cada família informes on detallem la evolució dels alumnes tan en hàbits i autonomia dins de l’espai del migdia com la relació amb el monitoratge.

La direcció del centre s’encarrega d’actualitzar tota la informació necessària a l’apartat de menjador del web del centre i així les famílies podem seguir informades de les activitats i d’altres notícies del seu interès, com les vies directes de comunicació i els tràmits administratius.

CARTA DE BENVINGUDA I INFORMACIÓ