Trobades interescolars d’Educació Física 2024

Aquest trimestre des del grup de treball d’Educació Física, amb el suport de la Ciutat Esportiva, l’Ajuntament i el Servei Educatiu de la Selva II, s’han portat a terme diverses jornades lúdiques a la Ciutat Esportiva.

El 22 de febrer es va celebrar la trobada per l’alumnat de segon de la zona amb la temàtica Jocs i danses d’arreu del Món.

I el 6 de març l’alumnat de quart va poder gaudir de la trobada Esports i jocs alternatius.

Els objectius d’aquesta Trobada són:

1. -Practicar diferents tipus de jocs i danses tradicionals d’arreu el món.

-Practicar els diferents tipus d’esports i jocs alternatius.

2.Conèixer la Ciutat Esportiva de Blanes, una de les instal·lacions esportives de referència de l’entorn.

3.Gaudir dels jocs i les danses, valorant el seu aspecte més lúdic, social i inclusiu.

4.Compartir una jornada d’activitat física amb nens/es d’altres escoles, potenciant l’ús de les seves habilitats socials i d’un comportament adequat en el joc.

5.Gaudir de la pràctica de l’activitat esportiva, valorant el seu aspecte més lúdic, social i inclusiu.

En aquestes activitats ens ho vam passar pipa!

Aprofitem per donar les gràcies a tots els mestres i persones implicades perquè tot anés tan bé.

Trobada segon:

Trobada quart: