La Castanyada

Avui hem celebrat la Castanyada!
Al matí hem realitzat diverses manualitats en els agrupaments d’agermanament per ambientar la nostra escola amb decoracions de la tardor.
Després del patí hem confeccionat (des de 3r a 6è) les nostres paperines per estar preparats per rebre les castanyes.
Els nens i nenes que ens hem quedat al menjador avui també hem tingut un menú de tardor. De primer crema de carbassa, de segon estofat de vedella amb xampinyons i carxofes i de postres moniato.
A la tarda l’AFA ens ha torrat castanyes al pati, ha fet un dia espectacular, ens hem assegut per agermanats i l’alumnat de sisè ens ha repartit les castanyes.
Qui ha volgut ha vingut vestit de castanyer o castanyera.
Des d’aquí volem agrair, especialment, a l’AFA la seva dedicació i esforç. Un altre any s’han superat!

Les castanyes estaven boníssimes!