CURS 2017-2018

El curs 2017/2018 l’escola va iniciar el projecte “Apadrinem la platja de l’escola de La Vila”.

CURS 2017-18
ACTIVITATS REALITZADES:

EDUCACIÓ INFANTIL

Imatges Infantil: Tallers interaula-Tresors de mar.
Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum.
   Imatges infantil: treballem amb petxines

Imatges infantil: aquaris

Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum.

Imatges infantil: observem peixos.

Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum.

Imatges infantil: exposició organismes marins.

.
CICLE INICIAL
Imatges CM. Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum.
Imatges 3r primària. Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum

Imatges visita platja i recollida activitat plàstic 0 (6è)

Cliqueu damunt la imatge per veure tot l’àlbum

Imatges recollida material per fer activitat plàstica: reciclem (5è)

ACTIVITATS GENERALS DE TOT EL CENTRE

ACCIONS DE PROJECCIÓ I DIFUSIÓ

INAUGURACIÓ:

El dia 21 de febrer vam portar a terme la inauguració del nostre projecte. Ens vam reunir al pati de l’escola, amb el rerefons de la nostra platja, tota la comunitat educativa (alumnes, professors, familiars, inspecció, serveis educatius, etc.). La climatologia no ens va permetre fer-ho a la platja mateix. Els alumnes de 6è van preparar un discurs i posteriorment vam cantar tots plegats una cançó amb aires mariners. Des de la direcció de l’escola es van enviar correus tant a l’Ajuntament com a l’AMPA i a la resta de centres de Blanes, per tal de convidar-los-hi.
El CRP La Selva II a través de l’Informatiu que publica mensulament, també va convidar a tots els centres a la inauguració del projecte.
Imatges inauguració.
PORTES OBERTES:
El dia 23 de maig vam fer una jornada de portes obertes on els alumnes van poder mostrar a les famílies totes les feines fetes al llarg del curs i, especialment, durant la setmana del mar. En aquest enllaç hi teniu alguns exemples.
Cliqueu damunt de la fotografia per veure tot l’àlbum.
PINTURA-MURAL:
Del 15 al 20 de juny alumnes del Institut Serrallarga van venir a pintar part del nostre mur de l’escola. Ha estat una activitat de col·laboració a través del Servei Comunitari i lligat amb el nostre projecte d’Apadrinament de la platja de La Vila. El dia 20 de juny i amb la presència del personal dels Serveis Educatius i de la direcció de l’institut vam fer la inauguració de la pintura-mural. Hi van assistir tant l’alumnat del nostre centre com els del centre de secundària.