CURS 2020-2021

CICLE SUPERIOR

Cicle superior ha començat a fer Vela!

Sisè recupera les hores de l’any passat i cinquè s’ha iniciat avui!

Després dels nervis inicials i de la pluja, al final ha sortit el sol i ens ho hem passat súper bé!

Us desitgem Bones Festes i un Any 2021 ple de bones notícies i joia!

Clicant al següent enllaç trobareu compartida la felicitació amb moviment. Es esperem que us agradi!!!

BONES FESTES!!

EDUCACIÓ INFANTIL

Aquest tercer trimestre una tarda a la setmana l’alumnat d’infantil anem a la platja a fer l’activitat dels TRESORS DEL MAR.  Els infants gaudeixen molt d’aquest espai privilegiat que tenim tan a prop de l’escola. A partir del joc i la manipulació a poc  a poc eduquem la mirada dels nens i nenes a observar els diferents elements del nostre entorn: el color del mar, la sorra, el cel, les petxines, etc.  Tots els tresors que trobem els portem a la classe per: classificar-los segons els colors, les formes, el lloc de procedència; observar-los amb la lupa; dibuixar-los… entre d’altres activitats.

L’activitat dels TRESORS DEL MAR forma part d’una de les activitats del PROJECTE APADRINEM LA PLATJA DE LA VILA  , on el gruix de les activitats les durem a terme al llarg de la setmana del 17 al 21 de maig.

Aquí us deixem unes imatges per poder gaudir de l’experiència en família.

CICLE INICIAL

1r de primària

Construïm un vaixell

Us deixem un resum en forma d’imatges de l’excursió del passat divendres 21 de maig.

Un dia ben emocionant!!!

2n de primària

Us compartim un vídeo amb algunes imatges del procés que hem seguit en la construcció dels vaixells.
Ha sigut molt emocionant, sobretot, el bateig de mar de la nostra flota.

Us compartim un vídeo amb imatges de l’excursió que vam fer el passat divendres 21 de maig.

Quina alegria tornar a fer una excursió després de tants mesos de no fer-ne cap! Que bonic veure una fila de parelles de nens i nenes cantant i repartint alegria per allà on passaven.

CICLE SUPERIOR

L’alumnat de 5è hem estat treballant tota una setmana sobre L’impacte humà al mar en el context del projecte global d’escola Apadrinem la platja de la Vila.

Un total de 8 equips, amb 8 impactes humans diferents sobre el mar, han realitzat una tasca d’investigació en el que han arribat a moltes i sorprenents conclusions que volem compartir amb vosaltres, famílies. Esperem que, després de veure els següents vídeos totes i tots siguem més conscients de l’impacte que té les nostres petites i grans accions en el nostre mar; i que amb aquesta informació ens sensibilitzem més en cuidar-lo i respectar-lo.

Endavant doncs amb aquesta tasca!