Gimcana d’estiu
26/06/23
L’últim dia de curs, a part d’acomiadar a l’alumnat de sisè, vam finalitzar el matí amb una gimcana i un gelat proporcionat per l’AMPA.
L’alumnat d’infantil va gaudir de la gimcana el dia anterior.
Us desitgem BON ESTIU!

L’últim dia de curs, a part d’acomiadar a l’alumnat de sisè, vam finalitzar el matí amb una gimcana i un gelat proporcionat per l’AMPA.
L’alumnat d’infantil va gaudir de la gimcana el dia anterior.
Us desitgem BON ESTIU!

El passat dimarts dia 20 de juny vam fer el darrer agermanament del curs. Padrins i padrines, fillols i filloles es van intercanviar una manualitat per acomiadar-se de les vivències viscudes durant tot el curs.
Us deixem un vídeo amb imatges d’aquest dia.
El passat dimecres 14 de juny vam celebrar les portes obertes del tercer trimestre, i vam aprofitar per exposar els treballs realitzats durant la setmana del mar i el tercer trimestre.
La participació de tots, com sempre, va ser espectacular!
Gràcies a tot@s 😉
Avui 12 de maig hem celebrat la VI cloenda de “Danses a les escoles” de l’Esbart Joaquim Ruyra de Blanes, coincidint amb el seu 60è aniversari.
Enguany, per primera vegada, els cursos de sisè de primària, i també les mestres, han preparat un ball per la cloenda. Ha estat una trobada molt emocionant i divertida on hem pogut gaudir de totes les danses gràcies al bon temps.
Felicitem a l’Esbart i a l’esforç de totes les persones que hi han participat, especialment a les mestres de música!!!
Benvolgudes famílies,
Un dels tallers que l’alumnat d’Infantil ha realitzat durant el primer trimestre ha estat el de moviment.
En aquest taller l’alumnat experimenta, manipula i explora amb diferents materials, objectes i espais. Es fa ús del joc simbòlic i el moviment com a mitjà d’expressió i… Llegeix més»
Aquest dijous 17 de novembre l’alumnat de tercer i quart ha visitat la fàbrica de iogurts “La fageda”, hem après moltes coses interessants. Desprès hem dinat a la fageda i hem fet una ruta circular pel bosc per gaudir de l’entorn natural de la Garrotxa.
Finalment,… Llegeix més»
Ha arribat la tardor, aquest any amb molta calor, però no ens ha tret les ganes de celebrar-ho amb molta germanor.
Aquest divendres ens hem agermanat ( I3-3r, 1r-6è, I4-4t, I5-2n-5è ).
Al matí hem realitzat una manualitat relacionada amb la tardor i amb algun tret de Halloween i les paperines per la tarda. Ens hem conegut els uns als altres i després de la vergonya inicial ens ho hem passat pipa!
A la tarda hem mantingut els grups d’agermanament, hem baixat al pati i ens hem posat per rotllanes.
L’alumnat de sisè, vestit de castanyers i castanyeres, han repartit les castanyes que aquest any ens ha torrat “l’equip de castanyers i castanyeres de l’AMPA”. Des d’aquí aprofitem per donar les gràcies i dir que estàvem boníssimes.
Us deixem un recull de les activitats fetes. Esperem que us agradin!!!
Matí:
Tarda:
L’alumnat de cinquè ha començat a fer vela!!
El passat dimecres 7 de setembre el personal del Club de Vela va venir a fer una classe teòrica a l’aula (nocions bàsiques i tipus de vestimenta que cal portar) i per fi el dimecres 14 de setembre… Llegeix més»
Avui comencem el curs amb energies renovades. Un dia d’emocions i retrobament amb companys, companyes, mestres i famílies.
Desitgem un bon inici de curs a tota la comunitat educativa!
Al mal temps bona cara.
Ens hem quedat sense jocs d’aigua i mira que ja estava tot preparat!
Però les nostres ganes de festa i celebrar l’arribada de les vacances no s’han espatllat.
Ens hem quedat a la classe, ballant, jugant, fent dibuixos, acomiadant-nos i gaudint del nostre… Llegeix més»