Celebrem l’arribada del rei Carnestoltes!

Aquesta setmana vam celebrar l’arribada del rei Carnestoltes. Com que en aquest moment tota l’escola està  realitzant el Projecte interdisciplinari, que aquest any tracta sobre Les Cultures de l’Itaca, hem relacionat aquesta festa amb el contingut del projecte.

Dilluns va venir a l’escola el rei Carnestoltes acompanyat del seu seguici i ens van llegir un pregó amb les consignes que havíem de complir durant la setmana (a qui no les complís, li pintarien la cara!).

I divendres vam fer una desfilada de màscares de Carnaval típiques de les celebracions d’aquesta festa que es fan a diversos continents. Vam ballar i riure molt, va ser molt divertit.

I, per acabar, vam menjar coca i xocolata. Una setmana genial!

A continuació, us deixem uns enllaços a vídeos que resumeixen la setmana:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *