Web de les energies renovables

Durant aquest curs l’alumnat de 6è va estar creant una pàgina web on hi podeu trobar les diferents energies renovables i les seves característiques. Aquest treball estava emmarcat dins de les sessions d’informàtica i vinculat al projecte interdisciplinari de centre “Cuidem el planeta, cuidem el nostre futur“. Malgrat el confinament i a no haver pogut acabar la feina tal i com ens l’havíem plantejat a principi de curs, creiem que aquesta web feta pels alumnes pot ser interessant com a eina de consulta ja que conté informació fidedigne, ben organitzada i explicada amb un llenguatge entenedor pels alumnes de primària.

Volem agrair especialment als alumnes de 6è la feina realitzada durant aquest projecte, la forma com es varen coordinar per tal de dur a terme la cerca d’informació, l’anàlisi de la mateixa, la redacció dels continguts del lloc web i el muntatge i disseny de la mateixa web.

Per visitar el web cal que tingueu el compte d’usuari de l’escola (nomcognom@escolaelfar.cat) obert i que cliqueu sobre la imatge. Esperem que us agradi!