Visitem el centre logístic d’Amazon

Amazon ha obert un centre logístic robotitzat al nostre poble i avui l’alumnat de cicle mitjà i superior l’ha pogut visitar.

La magnitud de la infraestructura ens ha deixat bocabadats perquè aquest centre engloba una superfície equivalent a catorze camps de futbol. Rep i gestiona més de vint-i-cinc mil tipologies de productes i conta amb automatismes molt avançats que poden arribar aixecar un hipopòtam.

Se’ns ha explicat el procediment de la logística tant en la recepció com l’entrega de cada comanda i cal una gran organització per realitzar-ho amb tanta immediatesa. Tot està controlat, ordenat i sobretot automatitzat.

Des d’aquí agraïm la col·laboració dels responsables que ens han atès, la Rosa i l’Aleix.