Unes colònies en plena Garrotxa!

A la nostra escola és tradició anar de colònies cada dos anys. Enguany hem repetit l’experiència a la casas de colònies Els Arcs de Sta Pau, un municipi garrotxí que ens ofereix un munt de possibilitats en plena natura ja que es troba situada enmig del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

El santuari dels Arcs havia estat una hostatgeria per a pelegrins construïda durant els segles XVII i XVIII al costat de la que havia estat església parroquial de Santa Pau, abans que es construís el temple del centre de la vila, prop del castell. L’ermita dels Arcs és una església romànica del segle XII d’una sola volta amb reformes del segle XVIII.

Han estat tres dies de convivència en un entorn completament diferent al que estem a costumats a l’escola i això ens permet enfortir lligams i establir relacions de companyerisme diferents a les habituals. El fet de compartir tota l’escola el mateix espai fa que també ens sigui especialment agradable perquè tots ens coneixem.

Anar de colònies és divertit, aprenem a ser més autònoms i a desenvolupar altres facetes de la nostra personalitat. Ens ho hem passat la mar de bé!

Per veure les fotografies de l’activitat dels alumnes d’Educ Infantil clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat dels alumnes d’Educ Primària clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.