Un hort de pagès

Aquesta setmana hem anat a visitar un hort de pagès dels de tota la vida, no gaire lluny de l’escola. És l’hort d’en Pitu Pagès de can Raimundu. En Pitu té molta cura del seu hortet i en aquesta època de l’any ja té un planter ben ufanós de tota mena de verdures i hortalisses que fa molt de goig!

Hem vist tomateres, pebroteres, enciams, alls, cebes, pèsols, patates,…i arbres fruiters com el llimoner, el taronger, el nesprer, el magraner,… Ho té tot molt net i arreglat. A més, l’hort està arrecerat de la tramuntana darrere una tanca de xiprers d’aquells que tenim escampats per tota la plana empordanesa. La senyoreta Raquel ens ha explicat com s’ha de tenir cura de l’hort i quan i com cal plantar cada planta.