Ultimate i Flag

A cicle superior hem tancat el curs a l’àrea d’Educació Física amb dos esports menys freqüents però molt interesants des del punt de vista de l’aprenentatge de la tàctica d’esports d’equip amb invasió de camp. Per la seva banda, el Flag és una versió infantil del rugbi on bàsicament es substitueix el tradicional placatge pel robatori d’un mocador que porten els jugadors a ambdós costats de la cintura. L’Ultimate és més conegut com a “freesbe” tot i que només és el nom de la marca que va fabricar els primers discs. Haver de llençar un disc enlloc d’una pilota també ha servit per millorar la capacitat dels alumnes tant de llançament com de recepció. El treball realitzat amb aquests esports ha estat una bona manera de tancar el curs i l’etapa de primària pels alumnes de 6è. Molta sort nois i noies!