Teixim com la TAMMY KANAT

Aprofitant que cada setmana participem en el concurs de l’Artista de la Setmana, la setmana passada vàrem conèixer part de l’obra de l’artista australiana Tammy Kanat. Aquesta artista utilitza tècniques de tapisseria ancestrals que estan en risc de desaparèixer. A l’escola l’obra exposada durant la setmana ha estat la titulada “El cicle de la vida” i està teixida amb teler circular i llana natural.

Nosaltres hem volgut emular el seu treball i hem teixit els nostres petits cicles de la vida amb llanes de colors. Mireu que boniques les nostres creacions!

Tammy Kannat amb l’obra que hem escollit pel racó de l’Artista de la Setmana a la nostra escola.