Teatre i ombres xineses per Sant Jordi

Per tal d’acabar la jornada cultural de St. Jordi, els alumnes de cicle mitjà varen representar per a tota l’escola la llegenda adaptada amb personatges ben caracteritzats i divertits.

Després vàrem anar plegats a la biblioteca per tal de participar en un teatret d’ombres xineses que les mestres havien preparat i els alumnes de segon ens van explicar, a través de les imatges i el text, una visió diferent a través del retroprojector. Sens dubte, la llegenda i el dia de Sant Jordi donen per a molt. Malgrat la pluja del matí, la jornada va ser molt ben aprofitada i celebrada. Visca sant Jordi!