Tastets de tardor a l’escola

Avui celebrem la castanyada a l’escola. Al matí, hem començat amb uns tastets de tardor boníssims. Les famílies ens han portat tot de plats cuinats amb fruits típics de la tardor per tal que els degustéssim. La majoria dels plats han estat dolços però també hem tingut moniatos fregits a l’estil de les patates fregides de bossa, la crema de carbassa, el most, les magdalenes de xampinyons… Cadascú de nosaltres ha pogut tastar el que li ha vingut de gust i entre tots, hem provat fruites que difícilment les provem a casa. Moltes gràcies a tots els col·laboradors!!