Taller d’energia solar a l’escola

Fa uns anys que l’escola treballa amb un projecte que porta a terme el Consell Comarcal de l’Alt Empordà lligat a la utilització de les noves energies i a l’estalvi energètic. Aquesta setmana, els i les alumnes de Cicle Superior han assistit a un taller pràctic per tal de conèixer de primera mà quins beneficis aporta l’energia solar, així com el funcionament de les plaques. A més, a finals de juny, l’Ajuntament del nostre poble va fer una gran inversió amb plafons solars ubicats a la teulada del centre cívic del davant de l’escola per a  millor aprofitament d’aquest tipus d’energia.