Sortim a fer observació de plantes

Ja sabeu com ens agrada sortir de l’escola per observar el nostre entorn més proper i descobrir el que ens envolta. Aquesta setmana hem sortit a observar la flora dels voltants del nostre poble. També hem aprofitat per buscar alguna papallona i fer-ne l’observació.

L’any passat l’Alba i l’Helena varen muntar unes guies de plantes molt didàctiques que ens permeten distingir les plantes, les herbes, les flors i els matolls més característics de la plana empordanesa. D’aquesta manera, tot passejant, aprenem els principals noms de la nostra flora sense adonar-nos-en!