Sortida a Molló Parc

Quina emoció poder veure tots aquests animals!

El passat divendres l’alumnat d’educació infantil del centre va anar a visitar el Molló Parc, un espai ideal per gaudir de la nostra fauna. Els guies del parc ens van acompanyar per poder gaudir al màxim de l’experiència. Amb ells vàrem poder observar cabirols, isards, cérvols, daines i moflons; també teixons, genetes, llúdrigues i fures. Els més emocionants varen ser la guineu, el linx i el llop. Gràcies a la visita vam poder aprendre quines són les característiques d’aquests animals i com viuen en llibertat.

Esperem que aquesta experiència ens permeti estimar la nostra riquesa faunística i ens serveixi per tenir-ne cura.