Sorteig de les paneres de Nadal i quina de l’escola

Com cada any l’AMPA de l’escola organitza el sorteig de tres magnífiques paneres. Les paneres s’han elaborat amb les aportacions de les famílies de l’escola que han anat aportant material divers i ben original per a la seva confecció. Els alumnes de l’escola han estat els encarregats de vendre les butlletes de participació amb les quals teniu opció als tres premis ja que cadascuna d’elles té un número per a cada sorteig. Els números premiats seran els coincidents amb els sortejos de l’ONCE dels dies 11, 12 i 14 de desembre.

Per altra banda, us convidem a participar a la quina de l’escola que també organitza l’AMPA. Aquesta tindrà lloc el dia 15 de desembre al centre cívic del poble a les 18h de la tarda.