Rugbi a la jornada esportiva

Per acabar la jornada dedicada a l’esport els alumnes de cicle mitjà i superior han participat i gaudit d’una activitat de rugbi conduïda per jugadors del Club de Rugbi Navata Matcarrelage. Han vingut a ensenyar-nos aquest esport en Carlos, l’Alberto i en Janot, jugador de la selecció catalana; als quals volem donar les gràcies per la seva tasca amb l’alumnat de l’escola. Ha estat una tarda interessant plena d’activitats diferents a les habituals de les sessions d’educació física. Una de les característiques del rugbi són les passades de la pilota endarrere, als alumnes els ha costat adaptar-se a aquest canvi però amb pràctica també ho han aconseguit. També han practicat l’atac i la defensa d’aquest esport i han pogut comprovar que és un esport amb gran requeriment físic però molt noble. Els alumnes, distribuïts en tres grups, han practicat rugbi en tres zones diferents. La tarda ha finalitzat amb uns minuts de partit on hi jugaven tots els alumnes.

Rubbi a l'escola 009-COLLAGE

Els alumnes més petits de l’escola no s’han volgut perdre l’activitat i ens han vingut a fer una visita. Alguns d’ells fins i tot han pogut fer unes passades amb les pilotes de rugbi.

Ha estat una tarda esportiva, molt intensa que de ben segur se’ls ha fet curta als nostres petits jugadors de rugbi. D’aquesta forma s’ha conclòs la primera jornada de l’activitat física de l’escola.

L’equip de Rugbi Navata Matcarrelage té equips infantils a partir de 10 anys. Si voleu informació els trobareu al camp de rugbi de Navata i també al següent telèfon de contacte: 647.567.951 (Jordi Cabañó)