Quina aventura al Parc d’Aventura!

Aquesta setmana l’alumnat de tota l’escola ha viscut una experiència extraordinària entre lianes, “tirolines”, ponts tibetans, tobogans, túnels i salts de Tarzan!

Per grups bombolla hem visitat un parc d’aventura que comptava amb circuits de diferents dificultats segons l’edat. I un cop ben esmorzat cada classe ha començat la seva intrèpida jornada. Des dels més petits fins al més grans s’han atrevit a viure una experiència plena d’adrenalina que ha estat divertida i única enmig de la natura.

Per fer-vos una idea dels obstacles que s’han hagut de superar us deixem un recull de les imatges, felicitats valentes i valents!

Com en totes les darreres sortides, el transport d’aquesta excursió ha estat subvencionat per l’Ajuntament del Far. D’aquesta manera s’han pogut mantenir les mesures de seguretat contra la pandèmia.

Per veure les fotografies de l’activitat a Educació Infantil clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.

Per veure les fotografies de l’activitat a Educació Primària clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.