Quatre dones importants

Aquestes últimes dues setmanes, els alumnes de P5 han treballat per grups quatre dones importants per tal de descobrir les seves vides. Frida Khalo, Amèlia Earhart, Marie Curie i Jane Godall. Una vegada finalitzat el treball, avui l’han exposat davant dels companys d’escola. Cada grup ha presentat la seva dona en cursos diferents.

Amb aquesta activitat han treballat l’expressió oral i han estat capaços de posar-se davant del públic per perdre la por escènica. Realment ho han fet molt bé!