Purificadors d’aire

Gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament del Far a partir d’avui les aules de la nostra escola compten amb purificadors d’aire.

Aquests dispositius s’utilitzen amb la finalitat d’eliminar qualsevol tipus de contaminant existent a l’aire. D’aquesta manera, s’aconsegueix un ambient lliure de partícules nocives per la salut. Òbviament, no són un substitut a la ventilació que es seguirà realitzant a les diferents aules, però ajudarà a l’aireig que cada classe realitza al llarg del dia.

Un cop més, des de l’escola s’agraeix el suport i la predisposició que ens ofereix l’ajuntament per combatre la pandèmia.