Psicomotricitat a infantil

Les sessions de psicomotricitat de l’escola es caracteritzen pel treball de la descoberta del moviment i el coneixement del propi cos. En aquest sentit qualsevol material, específic o no, ens serveix com a excusa per generar moviment i realitzar aprenentatges.

Les formes d’organització del grup també són importants i procurem variar-les per donar resposta a les necessitats i característiques del nostre alumnat.

Sota la imatge teniu els enllaços de cada grup per veure les imatges d’algunes de les nostres sessions de psicomotricitat. Esperem que en gaudiu de la mateixa forma que gaudeixes els nens i les nenes de les activitats proposades.

• Per veure les fotografies de P3 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.
  • Per veure les fotografies de P4 i P5 clica aquí i entra a l’àrea privada d’escola amb l’usuari de família.