Psicomotricitat a educació infantil

Els alumnes d’educació infantil de l’escola durant aquest segon trimestre del curs estan descobrint l’espai que els envolta a partir del moviment del cos. Un altre aspecte que mica en mica s’introdueix a partir de la psicomotricitat és la necessitat de normes que organitzin el joc. Són normes senzilles i bàsiques però és interessant que coneguin la funció que compleixen dins del joc per tal de poder gaudir de l’activitat alhora que aprenen.

Us deixem un vídeo amb imatges de les darreres sessions amb aquests grups. Veureu que els nens i nenes de P5 varen fer l’activitat durant la setmana de carnestoltes quan anaven vestits de mestres i senyoretes.