Preparant la jornada esportiva

Aquest trimestre el finalitzarem amb la jornada esportiva que enguany té un atractiu especial ja que l’alumnat de cicle superior ha preparat una fira de jocs motrius per a la resta dels nens i nenes de l’escola. La jornada esportiva és un dia d’escola dedicat en exclusiva a l’activitat física i l’esport. Per aquesta cita es realitzaran tres activitats ben diferents. començarem el matí amb uns circuits de bicicleta adaptats a les edats dels participants. Els alumnes de l’etapa d’infantil i els de cicle inicial realitzaran l’activitat a la zona esportiva del poble i els més grans faran un recorregut circular a la zona del cementiri. Tots ells acabaran el matí amb les diverses activitats de la fira de jocs on els alumnes practicaran diverses habilitats motrius com els llançaments, els salts, les curses, l’equilibri o la coordinació. Per la tarda es realitzaran dues curses d’orientació, una pels més petits i l’altra pels grans amb itineraris adequats per a cada nivell.

Us deixem el cartell d’informació i un enllaç a les fotos de les activitats de preparació que han realitzat els alumnes de cicle superior.