Portades pels treballs del curs

Els darreres dies d’aquest curs han servit per anar donant forma a totes les portades que recullen les diverses feines fetes durant el curs i el trimestre. Hi ha portades pels àlbums de fitxes, pel projecte, per la música o per la plàstica, entre altres.

Aquí us deixem una mostra en imatges d’aquestes portades.

Treballs de final de curs 007-COLLAGE

També teniu una mostra de les carpetes que han dissenyat els alumnes de 5è i 6è per guardar tots els treballs de plàstica.  El motiu per a la inspiració han estat les vacances d’estiu que han posat en marxa la seva creativitat per tal de dur a terme aquestes vistoses carpetes.

Aprofitem aquest article per mostrar-vos uns treballs dels alumnes de cicle superior on han representat algunes de les obres més conegudes del pintor Neerlandés Vincent Van Gogh.

Treballs Van Gogh CS 009-COLLAGE