Popurri de bandes sonores

Comencem aquest 2n trimestre amb un recull de les bandes sonores de cadascuna de les aules. Per P3 escolarem la peça d’entrada dels Barrufets, a P4 la dels Picapedra en la seva versió original anglesa i per P5 el tema principal de la Banda sonora de Buscant a Nemo. Seguirem amb una de les composicions més conegudes de Charles Chaplin, la banda sonora de Limelight, Candilejas. Charlot va ser productor, director, actor i compositor de cinema mut i representa el grup de primer. Pel grup de segon escoltarem La Família Adams, una de les bandes sonores que tot i la seva antiguitat està en plena actualitat per la sèrie televisiva Wednesday. Finalment, amb el grup de cicle mitjà viatjarem al món imagirari de les emoticones amb la banda sonora de la pel·lícula Emoji.