Poesia i art amb els ametllers

Tard o d’hora, als volts de febrer, els ametllers floreixen i mai deixen de sorprendre’ns. Ara bé, la florida només dura dues setmanes i, en un entorn rural com es situa la nostra escola, no podem deixar de perdre l’ocasió per treballar-los. Així que, avui l’alumnat de quart ha anat fins al veïnat de l’Oliva on hi havia un ametller petit però molt vistós.

Allà s’ha recitat una de les poesies més emblemàtiques d’aquest arbre tan bonic. Amb l’ametller davant s’ha pogut interpretar fàcilment les paraules de Joan Maragall. Tot seguit, l’alumnat ha buscat parelles de paraules relacionades amb l’ametller que rimessin, amb aquestes a l’aula es realitzarà un acròstic.

Després d’un bon esmorzar, cada alumne/a ha dibuixat l’escorça del tronc amb un fons blau i posteriorment s’ha pintat amb els cavallets.