Plàstica a l’aire lliure

Divendres passat la classe dels bolets vam aprofitar el bon temps i vam treballar la creativitat a l’aire lliure.

Vam realitzar una activitat que va agradar molt, crear art a la natura utilitzant elements naturals: fulles, troncs, pedres, aigua… com a font d’inspiració.

Per fer-ho cada alumne/a tenia una targeta en què es donava una instrucció a partir dels elements del voltant. Les activitats prèvies eren molt variades, des d’observar un element natural fins palpar l’herba o posar especial atenció en quelcom del paisatge que normalment queda desapercebut. Un cop realitzada la instrucció s’havia de crear a partir de les emocions o sentiments que ens havia proporcionat l’experiència.

Va ser una sortida a la natura creativa, divertida i enriquidora.