Observar, pintar i escriure

Amb aquestes tres premisses, els alumnes d’Educació Infantil realitzem bona part de les nostres descobertes diàries per anar ampliant el nostre món. El mes de febrer és el mes de la floració dels ametllers i les mimoses. És un verdader gust per a nosaltres poder sortir a fer observació directe pels voltants de la nostra escola. Sempre que podem, sortim de les quatre parets del centre per tocar, mirar, qüestionar i assimilar fenomens de la naturalesa. A continuació us deixem tres blocs seqüenciats del nostre aprenentatge sobre les mimoses.