Narració de contes amb Beebots

L’alumnat de tercer ha estat treballant durant les sessions d’informàtica una activitat engrescadora que els ha guiat en la creació i posterior narració de contes.

A partir de la selecció de 6 imatges motivadores les nenes i els nens de la classe, organitzats en petits grups, s’han inventat un conte curt. Seguint una pauta d’escriptura on calia incloure la introducció, el nus i el desenllaç de la història han redactat el conte. Llavors han col·locat les imatges del conte sobre el taulell de les Beebots i les han programat per tal que passin per totes les imatges seguint l’ordre de la història. Una vegada finalitzada la programació han assajat la narració del conte tot acompanyant el moviment del robot i així han explicat el conte a la resta del grup.

Aquí us deixem els contes perquè els pugueu gaudir: