Nadal de lectura

Benvolgudes famílies,

Com cada any per aquestes dates, us adrecem unes paraules des de la Comissió de Biblioteca de l’escola.

Aquesta vegada és per presentar-vos les novetats que hem adquirit amb ocasió d’aquestes dates. Veureu que hi ha una mica de tot; àlbums il·lustrats, còmics, llibres de coneixements,… però sobretot trobareu títols molt triats per la bellesa de les seves imatges i per l’interès que desperten entre els nens/es de l’escola. Alguns títols continuen col·leccions que ja tenim començades i altres són llibres que ens han atret especialment.

Us deixem algunes imatges dels títols que hem escollit per tal que us en feu una idea. Bones vacances i bona lectura!