Mairena Rivas, periodista.

Aquest matí, tots els alumnes de primària hem pogut escoltar de primera mà com treballa una periodista. La Mairena Rivas, redactora del setmanari Empordà, fa un munt d’anys que es dedica amb passió a la professió de comunicar. Ha treballat en nombrosos mitjans de comunicació, entre ells: la ràdio, la premsa i la televisió. Realment la Mairena té vocació per explicar i informar de manera rigorosa i amena des dels fets més quotidians als més generals. Gràcies Mairena!

mairena-rivas-027

1. Mairena

Oooohhh! Gràcies Maribel pel teu comentari i gràcies escola per la gran acollida. Em vaig sentir molt a gust i sempre em sembla que se’m queden coses per explicar. Quan vulgueu, repetim 🙂 Petons!!!