Mademoiselle Maurice

Els alumnes de tercer, aquest trimestre hem descobert l’artista d’art urbà Mademoiselle Maurice. Una artista francesa experta en l’art japonès de l’origami i el plegament de paper. Les seves creacions en gran format s’han fet famoses arreu del món per omplir parets de grans dimensions amb el plegat de figuretes de papers dels colors de l’arc de Sant Martí.

Primer, vam fer cors, molins de vent i ocells tots junts a l’aula. Amb tot el que vam aprendre, cadascú va fer tantes figures com va voler utilitzant els papers de colors corresponents. Quan ja n’hem tingut molts, ha tocat sortir al carrer tal com fa Mademoiselle Maurice. Poc a poc, i partint d’una forma bàsica, el triangle, hem anat construint el nostre gran mural.

Sabem que és un art efímer, per això us convidem a anar-lo a veure abans que les condicions meteorològiques el facin desaparèixer.