Les civilitzacions entren dins les aules

Enguany, les civilitzacions ens acompanyaran durant tot el curs escolar, de manera que no només prenem el seu nom per anomenar el grup-classe, sinó que també ens serveixen per ambientar la nostra aula i endinsar-nos en les característiques de cadascuna. Els romans, els prehistòrics, els egipcis, els inques, els grecs, els ninja i els vikings són les civilitzacions triades pel curs 2018-19. Val a dir que, tant els alumnes com el professorat, intenten al màxim que l’aprenentatge sigui verdaderament significatiu i, per tant, les famílies també col·laboren aportant material didàctic o d’ornamentació que ens ajuden a desenvolupar els temes. Us deixem algunes imatges de com han quedat les nostres entrades.