Les civilitzacions arriben a l’escola

La Rua d’ahir va ser vistosa, acolorida, moguda i molt participativa. Set civilitzacions varen desfilar pels carrers del poble davant de l’atenta mirada del públic assistent: prehistòrics, romans, grecs, inques, egipcis, ninja i vikings. Les famílies ens varen acompanyar pel recorregut que va acabar al veïnat de l’Oliva on, la junta de l’AMPA, ens va preparar el berenar. Activitats d’aquesta mena cohesionen la comunitat educativa i permeten que la feina dels alumnes surti al carrer per tal de ser valorada.

A continuació, us deixem dos blocs de fotos; un primer corresponent als grups i un segon a la rua. Visca el Carnaval!!